Ligger...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

...nerbäddad i sängen...

Hade planer på en promenad men det fick jag bara skita i.. kom ner till sopprummet sen fick jag bara inse... Knäfan som spökat i ett par veckor har nu gett upp.. antar att det är minisken i högra knät som spökar igen.. haft problem med det knät förut...=(

så jag gick upp igen.. duschade varmt och kröp ner i sängen.. nu ligger vi alla tre här igen.. Snuttan skall snart sova och jag laddar för 3 filmen Twilight... Eclipse är det idag=)

Än så länge idag har vi vaknat.. myst.. ätit.. myst.. sovit.. ätiti myst sen åkt vi till Allum vid 12.. handlat massa paket... bästa var ändå när jag såg att Bik Bok hade halva priset på ALLT.. bara idag!!!!

hitta en militär skjorta utan armar.. genom skinlig.. helt sjukt snygg och för bara 70 spänn typ..

visar i ett annat inlägg...

ja efter vi strosat runt där i 3 timmar åkte vi hem...

När Daniel kom hem så mös vi i sängen alla 3...

Medans detta goda stod i ugnen..!

Mums...

Nä.. dax att natta Elina..=)

Kommentera inlägget här :