Träning...

publicerat i Träning;
.. Ja med tanke på Twilight filmerna har jag inte riktigt hunnit skriva om träningen jag utfört...
 
skall föröska återskapa gårdagens träning...
 
Körde med syrran igår.. och hon har ju skadat axeln så det vara jag som typ körde på det försdta och det sista vi gjorde.....
 
A: Viktad armhävning 
Lägga på till en tung 1:a
La på 15 kg på ryggen... testade med 17,5 kg och det var väl nästan att jag klarade den..=) 
Gjorde faktiskt på tårna !!! 
 
B: Par wod
AMRAP på 4 min på varje vila 2 min mellan varje gren
 
Knäböj ( Vi gjorde 10 åt gången så vi kom upp i 200 st)
Cleans 30 kg (vi gjorde en åt gången så här gjorde vi 46 st)
Hollow position medans den andra hoppar över bena på en (minns inte hur många vi gjorde här)
Double burpees 
(vi klappar händerna emot varandra, vi gjorde 45 st Fast här gjorde jag med en kille som hade gjort allt annat själv)
 
Vansinnigt jobbigt.. men så kul!!!
 
Dagens träning
 
Ja syrran har ju skadat axeln så vi körde på Open idag... och gjorde en egen wod
 
50 st Boxjumps
50 st Sit-ups
50 st DU
50 st Knäböj
 
40 st Box jumps
40 st Sit-ups
40 st DU
40 st Knäböj
 
30 st Boxjumps
30 st Sit-ups
30 st DU
30 st Knäböj
 
20 st Boxjumps
20 st Sit-ups
20 st DU
20 st Knäböj
 
10 st Boxjumps
10 st Sit-ups
10 st DU
10 st Knäböj
Gjorde allt på 24 min och 22 sek
jag ville bara dö!!!!!!
 
FY FAN vad jobbig den va!!!
men men.. gott e det!!!
 

Kommentera inlägget här :