Trötta...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... Men nöjda och glada över dagen...

Vi började morgonen med att mysa alla 3 i sängen.. snuttan vaknade som vanligt vid 7.. och då jag studsar ur sängen när jag hör henne vakna från hennes rum så blir det automatiskt jag som går upp trots gårdagens jobb... upp.. göra mat och byta blöja.. sen gick jag in och la mig igen... kl 9 vaknade jag åter igen av att jag hörde henne vakna.. väckte då Daniel som jag tyckte kunde gå upp och hämta in henne hit.. varpå han surt utbrast.. "Va fan väcker du mig för?"...

Ja... undrar varför...

han sov djuuupt.. haha...

fick hämtat henne sen låg vi där.. ..Jag gick upp och gjorde frukost på sängen till oss alla 3.. Snuttan fick t.o.m äta sin gröt i sovrummet.. dock i sin stol men ändå.. haha... vi hyrde även film i sängen.. blev 3 Johan Falk filmen...

Dom är så jävla bra.. och bäst var ju när Daniel visade sina fadersskänslor då Johan trodde han skulle förlora sin styvdotter.. där satt älskling och lät tårarna rinna... Det är min älskling det! Han har ett otroligt mjukt hjärta trots allt...=)

Ja.. Elina somnade om vid halv 12.... då gick vi upp och duschade och gjorde i ordning oss...

Kl 13 var det kalas för Hampuz i Stannum.. Daniels brors "son"..

Blev god smörgåstårta och kaffe till efterätt för min del.. kakorna.. och glassen höll jag mig undan från.. var tillräckligt med smörgåstårta.. haha!

Efter det kalaset så åkte vi med en trött Elina hemåt.. jag släppte av en då sovandes dotter och Daniel så åkte jag vidare hem till Marie.. Kalas där med... Marie fyllde ju 33 år i Torsdags... Hon fick en väska av mig plus biobesök för "Breaking Dawn part 2"

WOHO!!

Den 25 skall vi försöka gå.. Jag åkte strax efter 17...och handlade då och åkte sen hem...

Vi lagade Tacos.. och jag matade Elina.. efter maten låg vi ocg mös i soffan hon och jag...

Hon var grymt trött så jag gjorde välling och så gick jag in och la henne så nu sover hon...

jag skall kika på tv... och njuta av lördags kvällen...

är dock grymt trött från gårdagens jobb.. men det är bara att bita ihop...

Knät känns bättre.. tabletterna hjälper... men det känns ju så klart.. jaja

nä.. ha en trevlig kväll!

Kommentera inlägget här :