Varit...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

.. På en helt grym Föreläsning nu under kvällen...

Ja inom våran anhörighetsgrupp så var vi idag på en föreläsning som brandmannen Lasse Gustavsson höll i...

Vet att jag hört han tala förut i skolan nån gång på högstadiet tror jag.. var ju väldigt många år sedan...=)

Idag uppskattade jag verkligen honom.. jag skrattade så jag nästan fick ont i magen.. han var så vansinnigt rolig.. och hade en underbar humor... 

Tänk vad han har varit med om och silken humor han har haft i sitt tillfrisknande...

Han var väldigt bra på att få fram sitt budksap i det hela.. att vi skall vara tacksamma för så enkla saker i livet... att få andas.. att kunna se.. höra... gå...

ja allt som man tar för givet... kände igen en del av det då jag vart så sjuk för över ett år sedan då jag åkte på nån skit i magen och låg inne ett par dar på infektionskliniken ... att bara kunna få äta... att få ta sig ut och andas frisk luft... små små saker som man först uppskattar när man får vara med om nått sånt som isolerar en så...

Ja hans föreläsning var grym...!!

Uppskatta livet folk... ! Orka gnälla på småsaker... ta tag i era liv... älska det som erbjuds och skit i allt annat=)

Pöss

Kommentera inlägget här :