Besökt...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... Lillsyrran idag...

Ja dom har ju flyttat till stan nu... precis vid korsvägen.. köpt en stor trea där så idag var jag där och hälsade på...

Grymt fin lägenhet...

Tog en kaffe där och Lillsyrran fick ta hand om snuttan lite...=)

 

Lillsyrran samtalar lite med moster=)

 

Ja utanför deras tv -rum såg man glennhjulet=)

Skruttan var bra trött i slutet då hon bara hade sovit middag i typ 25 min tidigare på dan.. men hon sov ända till kvart i 9 i morse och somnade ju runt 19 igår kväll så jag trodde hon skulle klara sig men på hemvägen somnade hon igen...

In och handla snabbt... sen hem ... Daniel jobbade ju så sent igår han var hemma först strax innan 22 på kvällen så vi tillbringade lite tid ihop alla 3 när vi kom hem.. lilla snuttan är så duktig... sitter nästan helt själv nu och har börjat få in gången i gå-stolen nu...

strax efter 17 började jag svida om för träning...

Daniel fick matat snuttan och jag stack och träna...

Kom hem efter 19 och duschade och nu sitter jag här.. skall snart äta lite sen är det sängen...=)

Go dag!!

Ha det!

Kommentera inlägget här :