Bloggfri helg...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Har inte riktigt haft inspiration till att blogga i helgen... inte haft tid heller...

I Fredags så började jag dagen med att knalla bort till Hälsobutiken här på torget.. köpte dessa tabletterna......

Innehåller just Magnesium och järn och alla dessa andra ämnen som jag behöver...=)

Så nu får vi väl se om det blir nått av det...=)

Jag passade på att handla en flaska vin och handlade och mötte älsklingen hemma..

Daniel åkte faktiskt och tränade på kvällen så vi passade på att äta tacos först sen så var jag själv med min flaska vin på kvällen...

kollade på X-factor och sörjde mitt halva kg jag hade gått upp.. när Daniel kom hem vid halv 10 på kvällen satt jag med mitt glas i soffan och förbannade det där jäkla halva kilot.. haha... full.. arg.. bitter ... och ja... nä.. gick och la mig....

Lördag morgon...

Daniel gick upp och matade snuttan och bytte på henne och jag fick ligga kvar... vid kvart över 9 så gick jag upp.. 

lillsnuttan och jag lekte lite ihop..

.. sen gjorde vi oss i ordning och åkte till Daniels föräldrar för att hjälpa dom med att packa.. trodde snuttan skulle somna så jag kunde hjälpa till med att packa.. men hon somnade en snabbis i bilen dit... och ville inte alls sova vidare...

jag gav upp efter en stund och åkte hem... 

ja då somnade hon ju i bilen hem oxå.. hmm..

hem och då ville jag sova.. det ville INTE Elina... 

låg och mös i sängen istället... jag gjorde mig i ordning för jobb och efter 18 kom Daniels och hans föräldrar hem med mat.. jag fick ätit och åkte sen och jobbade...

var riktigt lungt på jobbet... 

jobbade med syrran ... ja kvällen var gjord.. jag åkte hem och tok somnade vid 2...

kl 8 i morse väckte snuttan mig.. upp och ta hand om älsklingen.. vi mös.. och gosade... Daniel fick sova ut för han skulle ju åka upp till Malung idag...

strax efter 10 somnade snuttan på mig i soffan så då gick jag in och la henne och då la jag mig.. Daniel gick upp och jag fick sova 2 timmar... vaknade av att Daniel kom in med snuttan som väckte mig..=) myyyyyyys....

upp och dricka kaffe.. äta lunch.. ja sen tog jag och snuttan oss ut på en runda.. lagom för snuttan att sova igen.. var ute en timma och gick.. gott... genom svett...

hem och sa hej då till Daniel.. gav henne mat.. sen åkte vi till syrran...

Promenad igen...=)

Fina Olstorp..=)

Ja vid 18 var det dax att åka.. var tvungen att handla och ville inte riskera att snuttan skulle somna...

in snabbt i affären sen hem.. nattade en mycket trött snutta.. sen fick jag duschat och nu ätit lite...

kikat på Solsidan och nu är det snart film.. =)

Klart jag saknar Daniel lite... jaja.. mest för att jag är så in i helvetes mörkrädd.. haha.. mes Malin..=)

Nä.. ha det gott...

 

Kommentera inlägget här :