Helgen....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja jag har ju inte skrivit riktigt om helgen ännu...

Börjar med Fredagen...

Överraskade ju Daniel.. Han mamma tog Elina och körde oss till Alingsås... Började med först middag på Stures... vi dela på en riktigt god tallrik med olika köttsorter och jag åt massa grönsaker till dessa och 3 olika såser... grymt gott... efter vi ätit så   gick vi genom fina Alingsås .. speciellt nu när det är ala fina ljusen uppsatta... knallade bort till en rock bar som heter MX.. jag hade köpt biljetter för självaste H:E:A:T skulle uppträda...

har ju älskat detta band sen -08...

grymt... vi drack gott där och inväntade bandet...                                                                 

Scenen..

Våra fina stämplar.. haha

Älskling och Jag..

Sen kom dom... vid 23..Erik var grym..!!!

Munspel..

Publiken var grym och jag älskade låtarna...

speciellt när dom körde Never Let Go och 1000 miles.. haha!!

ja när dom var klara så knallade vi faktiskt bort till tåget.. en rätt lagom kväll.. var hemma vid halv 2...

ja jag gick ju upp vid 10 dan efter och saknade snuttan... men vid halv 2 åkte ju jag till boxen... föreläsning av Team Reebok...

grymt bra... körde ju även en wod där... sen hem för att fixa sig... Daniel körde mig och vi hämtade även upp Madde på vägen..=)

Var en helt sjuk härlig kväll.. det bjöds på skumpa...

 
Och Alexandra Zazzi som oxå tränar där hade gjort plockmat...
 
 
Var sjukt gott!!!
ja kvällen var toppen.. med musikquiz och massa dans...
Jag och systrarna...=)
snygga...=)
 
Saknades bara Daniel på kortet..
 
Anders uppträdde med lite skönsång ..
Bästa peret.. med bästa boxen...
 
Linda körde hem mig och Marielle och Carl vid halv 12.. så det var rätt skönt att vara hemma tidigt...
 
ja det var helgen det=)

Kommentera inlägget här :