Idag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Så skall jag och Elina till Allum med Marie för en lunch..=)
Skall bli grymt kul att äntligen få träffa henne för vi har fått förhinder båda två av både det ena och det andra och idag var det nästan dax igen.. haha... Hennes dotter Nadja hade blivit dålig på natten.. men vi skiter i alla baciller och håller avstånd så ser vi till att träffas ändå..=)
 
Alldeles för längesedan nu!
 
Jag sitter klar.. och snuttan sover men skall väcka henne om 30 min... skall hämta Marie kl 13...
 
Daniel är ÄNTLIGEN på väg hem...
 
Så vi träffas väl när jag kommer hem från Allum...
 
Ikväll skall jag äntligen få träna igen...
 
jag vågar inte riktigt hoppas... men DAMN.. tror fan att jag gått ner nått kg nu till i morgon... 
 
Kände mig grymt smal runt magen i morse och mätte därför... 87,5 cm..!!!!!
 
SAY WHAT!!!!
 
Galet ju!!!
Kan aldrig stämma..
får se imorgon...!!
 
Got my red jeans on.....
 

Kommentera inlägget här :