Idag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... Ja snuttan vaknade redan kl 7 i morse men vi låg och mös i sängen och somnade om vid halv 9 , sov en timma sen gick vi upp..

Tog en promenad till syrran och matade katter, kelade med dom och borstade dom:)

Sen fick jag tråkigt för snuttan hade somnat i vagnen så jag städade lite hos dom:)

(jajagvetattjagärstörd)

 

Sen promenerade vi bort till Lidl, handlade och gick hem!

Lagade mat ....

Stekte champinjoner, bacon, strimlad lövbiff och paprika , kokade gröna bönor som jag sen hade i och hade i matlagningsgrädde och creme fresh med svamp och timjan smak... till det en god grönsallad..=)

Ja och sen pysslade vi:)

Sen kom älskling hem och jag kunde äntligen åka och träna!!!

Som jag längtat!! Alldeles för långt uppehåll!

Nu skall jag äta kvällsmat och hoppas att snuttan somnar för kl 21 är det ju GREYS!!!!!!

Tog på mig mina mjukisbyxor som jag ALLTID hade på mig under graviditeten nu efter jag duschat...

dom hänger något... haha...

Kommentera inlägget här :