Sleten!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Hann inte blogga alls igår ju..

Jo ett inlägg på morgonen om vägningen bara..

Men dom kilona lär jag ha ätit upp nu!!!

Fy fan!!!

Vräkt i mig... Usch... Mätt!!!

T.o.m druckit en öl!!!

Fy fan!! Ångest!!!

Jaja...

Igår så gick Daniel upp vid 7 och tog hand om Elina så jag kunde sova vidare... vid 9 väckte Daniel mig så då fick jag gå upp och ta snuttan då Daniel fick åka in till sitt jobb en stund... vi mös ihop och väntade in älskling... när han kom hem så sov snuttan så fick väntat tills hon vaknat sen knallade vi alla 3 bort till centrum för att hämta bilderna på snuttan.. fick ju med oss en skiva hem med bilderna...

skit svårt att välja men har fastnat för dessa...

Vill göra en förstoring och kanske en canvas tavla av bilden längst upp till höger... underbara snuttan... 

sen skall det bli julklapp till mor och far föräldrar på dom andra... 

ja efter vi hade hämtat skivan så käkade vi lunch på Mikado... sushi..!!!

Åhhh så gott...

sen hem... jag åkte och pantade burkar och handlade lite sen hem och svida om för träning... gott!!!

par wod..! KUL...

efter träningen var det snabbt hem.. duscha... klä på sig och fixa sig.. äta snabbt och åka till jobbet... lugn fredag kväll.. och jobbade med systra min... =)

Var hemma strax innan 2 i natt... sjukt trött.. somna på studs... och tio i 8 väckte snuttan mig.. bara att ta sig upp och gosa... sen vid 10 väckte jag Daniel så då kunde jag byta om och åka och träna...

underbart...

Efter träningen åkte vi systrar hem till mamma.. vi fikade och jag hade med mig ett fotografi på Elina till mamma...

även en påse av mina klumpar till kanelbullar...

=)

Sen hem... göra mat.. äta och duscha sen äntligen få vila lite...

TRÖTT TJAJ!!!

Elina joinade mig... hon var oxå trött.. så vi låg och sov ihop en timma.. myyyyyyys!!!!

Ja efter det tog vi på oss och tog en promenad till Lidl och Servett alla 3...

handlade och knallade hem igen...

gjorde i ordning lite mat...

gör inget annat än äter... ständigt hungrig... helt galet!!!!

nackdelen med träning.. haha...

nu kikar jag på Körslaget.. knappt sett det ju... nu kl 21 så är det crossfit games på Eurosport... vill jag se..!!!

Blir nog tidigt i säng ikväll.. 

Imorgon blir det Allum med älskling.. han har ju fått presentkort dit...

Ha det gott...

 

 

Kommentera inlägget här :