Torsdag....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... det är redan torsdag... så jäkla gott.. det har gått rätt fort denna veckan... trots att jag varit själv med Elina...
 
grymt skönt att Daniel är hemma igen så han kunde ta över.. idag har hon verkligen varit tok gnällig.. och man vet ju aldrig riktigt varför...=(
 
Började med mys på morgonen sen åkte vi till Allum så vi var där vid 12... skulle få träffa finaste Lovisa från kören... åhhh inte träffats på evigheter.. var helt underbart att få träffa henne.. vi fika och åt lunch ihop... sen strosade vi omkring i affärerna... 
 
fick underbara nyheter av henne och vart så glad..=)
 
Fick köpt slippapper för att slipa gipstavlorna .. ja dom tar verkligen sin tid... har ju knappast hunnit sitta med det i veckan så tar lite åt gången... 
 
hitta ett träningslinne för 99:- och svarta korta träningssockar för 79:- på HM... gott...
 
hemåt och låg och mös i soffan tills Daniel kom hem...
 
ja slängt skräp fick jag gjort och en promenad.. gick förbi syrran som hade en liten present till Elina från Turkiet.. åhh så sött.. sån magdansös dräkt med massa plingor på.. hur söt som helst.. tar väl ett tag innan hon kan ha den men ändå...
 
åhh älskade ängel tänk att min lilla flicka snart är 6 mån gammal.. helt sjukt ju..
tänk när hon är 3-4 år... och pratar... min lilla fis... älskar dig så!!!
 

Kommentera inlägget här :