Tråkig och slapp...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... Det börjar kännas att man varit själv med Elina nu sen i Söndags..

När hon somnat för kvällen är jag så trött så jag orkar ju knappt nånting!!!

Ja och jippie att Daniel är borta nästa vecka med!!!

Fy fan!!!

En stor eloge till alla ensamstående mammor där ute!!!!

Kl 12 gick jag ur sängen först... så slapp.. men va fan...

Gjorde då lite lunch... blev köttfärssås idag=)

Efter maten gjorde vi oss i ordning och tog oss ut i solen.. gick till Lidl och handlade toapapper, hushållspapper och ersättning... såååååå intressant eller hur...

efter det knallade vi bort till lekplatsen...

Efter en stund så kom Jessica .. för hon skulle hämta sina Living and room grejer som hade kommit till henne.. tjöta lite och sen knallade jag och snuttan hem igen.. just nu väntar jag på en tjej från kören som skall hämta Mary Kay produkter...=)

Mammas viga goa unge!!!

 

Kommentera inlägget här :