Träning....

publicerat i Träning;
Dagens träning var FAN inte att leka med...!!!
 
Det var enbart ben och lår som fick bekänna färg idag.. och HELVETE vad det brände gott i låren!!!!
 
Efter man har kört ett sånt här pass så undrar man hur man kan gå in på ett gym.. köra lite på gymmet med sina mesiga vikter, stå och tjöta skit 30 min med kompisar och sen åka hem och tycka man gjort sitt... 
 
ALDRIG i helvete att jag någonsin går in på ett gym igen!!!!
 
CROSSFIT IS THE SHIT!!!!
 
Skiter i vad folk tycker om det... självklart passar det inte alla.. men för mig så passar det som handen i handsken..!!!
 
LOVE IT!!!
 
Längtar tills fler vänner ser detta... skall bli kul nu när dom tar in fler medlemmar... känner ju en som skall börja då..=)
 
Jaja... Dagens träning bestod i allafall av...
 
A: Front squat ( 40Kg som mest)
4-6 X 4 22x1 2 sek ner , håll 2 sek och explosivt upp... det var tufft!!!
 
B: Max hopp i 10 min på låda (Hoppade här nästan 80 som högst) Mycket hjärnspöken här..=)
 
C: Amrap 5 min 75% på Låda (60 låda) 67 st hopp!
 
D: Baklängessläde! 60 sekX5
 
Denna var hemsk... men på ett sånt jäkla gott sätt... 2 och 2 så stod vi mot varandra med ett gummiband runt den ena och den andra höll emot sen skulle man springa runt i boxen baklänges medans den andra spjärna emot så mycket som möjligt... efter 1 min byttes vi av .. 
HERREGUD!!!
Det brände helt galet gott i benen.. kunde knappt stå upp.. haha!!
 
I FUCKING LOVE IT!!!

Kommentera inlägget här :