Träning...

publicerat i Träning;
Gårdagens wod...
Fredag den 12/10
 
A. Pull-ups 
3-3-3-3
Jag gjorde med gummiband så klart men ändrade faktiskt från grönt till lila... tjoho!
 
B. Dips
3-3-3-3
på ställning... med lila band... gick grymt bra!
 
WOD
timerap på 25 min 
så många varv som möjligt 
 
2 och 2.. en håller stång på (40kg) medans den andra gör ett cindy varv 
 
5 pull-ups
10 armhävningar
15 knäböj
 
Jag gjorde med en kille som heter Mikael som är typ som en maskin när det kommer till träning.. han är galet stark och snabb... 
men vi var rätt snabba.. jag hade ju problem med pull-upsen då jag valde att för första gången på en wod göra med gummiband.. och använde då ett blått band... galet...
 
men det var där det tog tid för mig...
 
26 varv + 22 reps...
 
GRYMT!!!
 
Dagens wod...
 
Lördagen den 13/10
 
A.
Marklyft 4-6 ggr X 4
(60kg)
 
Dagens wod:
 
"Diane"

21-15-9
Marklyft (50 kg)
HSPU
Handstående pusch ups
på låda
var klar på 4.30!!
Så jävla gott!!!
 
B. Tabata sit-ups..
 
på 4 min... sjukt jobbigt!!!!
 
 

Kommentera inlägget här :