Träning....

publicerat i Träning;
..Idag så var det så jäkla gott att vara tillbaka i boxen...
 
kroppen kändes bra... så lätt.. så mjuk... ja det var så gott!!!
 
Började med dips...
 
5-5-5-5
vila 2 min mellan varje 5...
 
sen var det kettlebell press
 
5-5-5-5 
 
2 min vila mellan varje 5
 
med 2 12 kg kettlebell på varje axel... 
 
sen dagens wod..
 
30 st KB swing 12 kg
30 st situps
30 st knäböj
2 varv
under 6 min..
 
jag var klar på 5.40
vila 3 min
 
burpees på 3 min
 
gjorde 40st...
 
det är verkligen min svaghet... dom är hemska... djävulens påfund..
jag hatar dom verkligen...
 
så när Anna sa minst 40 så tänkte jag.. ja men då satsar vi på 40 så 40 blev det... hade säkert kunnat göra fel men min kropp funkar inte... den blir helt trött och orörlig...
 
jaja... inte den tuffaste wod jag gjort direkt.. men i morgon är vi på`t igen...=)

Kommentera inlägget här :