9/11

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

 

Ja idag är det 11 år sedan dom två tvillingtornen störtade till grunden...

Vet att det börjar dö ut på att nämna detta datum men jag tycker ändå det skall nämnas...!

Idag har varit en mycket slapp dag.. blir lätt så då vi fortfarande kämpar här hemma med tänderna... blir bättre och bättre och jag hittar nya knep hela tiden... idag har vi övat mycket... på att gripa tag i leksaker... och på att snurra runt.. hon fattar inte detta med att snurra runt men det lilla hon gör det berömmer jag... vi har skrattat... busat... gosat... sovit.. ätit... ja bara myst hela dan...

strax innan kl 17 var Daniel hemma då åkte jag till ICA och handlade lite...

sen hem.. byta om för att bli upphämtad av Madde så åkte vi och tränade...

GOTT!!

                                                                                             

Nyduschad och ätit kvällsmat... snuttan sover och jag njuter=)

 

 

Kommentera inlägget här :