Då var det åter....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... igen Söndag.....
 
Helgerna går galet fort!!!
 
Började dagen igår med att åka och träna... var sjukt trött dock... tur att det var en relativt "lätt" wod...
 
4 HSPU (Hand stående armhävningar) Står på händerna mot en vägg och trycker sig upp och ner med armarna... detta klarar ju inte jag av ännu så jag stod med knäna uppe på en låda och händerna nere på marken upp med röven så man nästan står på händerna ner och jobbar därifrån istället...
 
4 box jump
 
på minuten...
alltså gör dina reps. och vila resten av minuten 
 
20 min total...=)
 
sköööööön känsla efteråt... var ju inte ens trött... stannade och gjorde lite DU...=)
Slog nästan mitt gamla rekord... gjorde 14.. har ju 15 som rekord...
 
hem och gosa med snuttan... sen duscha och börjas göra sig i ordning...
 
packa allt och åka och hämta svärmor utanför scandinavium.. snabbt hem till dom så hon fick bytt om sen så körde hon oss till Floda...
 
vi var ju sist dit.. pinsamt...
 
lekte lekar och fick ätit mat... ja gud.. allt var grymt kul.. dock fick vi åkt hem redan innan midnatt...
Daniel hade fått i sig för mycket så Linda körde hem oss.. tråkigt för jag hade grymt kul men jag hade nog inte orkat så mycket mer ändå... hem och sooova... kändes konstigt utan snuttan!!!
 
Vi sov till 11 idag...=)
 
Oj så skönt... 
jag gick upp och tog hand om hemmet... dammsög, tvättade.. dammtorkade... sen vid 13 kom snuttan hem... mammas älskling... hade gått så bra så...=)
 
ja jag gosade med snuttan en studn sen åkte jag till Rusta.. fick handlat lite plastlådor och sen åkte jag och handlade.. hem och lagade mat.. blev köttfärssås... mums...
 
nu skall jag gå ut och gå med syrran.. så bilder och sånt kommer senare...=)

Kommentera inlägget här :