Detta..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... Var grymt gott nu efter en riktig mördarträning!

Köttfärslimpa med kokta grönsaker och svampsås... jag var så jäkla hungrig!!!!

Detta passet var inte ens lite roligt... redan vid dom första 10 boxjumpen så trodde jag att jag skulle dö... jag kände bara att detta orkar jag ALDRIG!!!

Men det gjorde jag... sist av alla.. men på 30 min...=)

Jag var så trött av att hoppa dom sista DU.. men hela lokalen skrek på mig... 

så när jag gjorde dom 10 sista föll jag ihop i en liten pöl av svett typ... 

glömde kolla kl då.. men kollade efter en stund och då var den på 31 min nånting så jag sätter 30 min..=)

jag var helt slut!!!

Händerna värkte.. knäna kändes som 100 år... ja fy fan...

hem kom jag... duschat fick jag gjort.. snuttan somnade med en gång...tur d...

nu sitter jag i soffan som en död zombie... vilodag imorgon.. skall passa Ella och Albin från kl 13.. sen hämtar pappa dom och skall ha dom i helgen... 

Vi är bjudna på fest i morgon kväll.. skall dit med Daniels föräldrar.. jag är nykter och kör...

nä.. orkar inte skriva mer nu.. ha det!

Kommentera inlägget här :