En sån dag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Helnöjd men helt slut!!!

Underbart mysig kväll! Glad för alla som kom:)

Syrran, Bettan, Jessica, Heléne, Josefine, svärmor och Daniels tjejkompis Jennie!!! Hon som gör så fina smycken:)

Blev jätte glad att alla kom och jag fick 40% rabatt på 2 artiklar!

Köpte en filt och en jättefin skål och en rosa mjölk kanna!

Sen köpte svärmor en söt kudde till Elina plus att hon köpte rosa bakmått till mig:)

ja jag bakade scones och bjöd på muffins och kaka och massa Te:)

GOTT!!!

Folket var nöjda och så oxå jag:)

Annars har jag bara städat och sonat och tog en promenad med snuttan upp till servett och mös med henne under dan!

Mysig dag!!

    

ser skräckslagen ut.... haha!!

äter gröt... mmmm...

Imorgon är det Fredag och då skall här vägas:)

 

 

Kommentera inlägget här :