Fredag!!!

publicerat i Viktminskning;

Ja och batteriet på vågen tog slut i morse så jag fick aldrig vägt mig:(

men på måttbandet är det -1 cm i allafall så nere på 94 cm nu!! :)

får köpa batteri idag och väga mig i morgon!!

Ikväll skall jag jobba!!! Gud så skönt för i plånboken ekar det!!!

Skall träna imorgon bitti vid 11 men Daniel skall jobba så får jag ingen barnvakt kan jag inte träna:(

sen imorgon kväll är det fest i Olofstorp!

Jag skall inte dricka då vi har spelning med bandet på Söndag och jag skall upp tidigt så Elina följer med och så åker vi hem tidigt för Daniel får ju ta Elina på morgonen!

Just nu sover snuttan lite men när hon vaknar så skall vi bort till Mikado och äta lunch med systrarna:)

jag skulle ta på mig och provade ett par Jeggins trodde dom skulle vara alldeles för små men istället var dom nästan för stora!!

 

Jag älskar detta!!!!

Kommentera inlägget här :