Idag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Började dagen med att ta hand om snuttan som vaknade strax efter 7... jag bytte på henne gav henne mat och la henne jämte mig i sängen.. där somnade jag om... hon låg mest och gosa... tror hon somnade en stund oxå... kvart i 9 vaknade jag och då gick vi upp.. förberedde allt och sen kl 10 fick jag ju besök... gick igenom alla produkterna och lät denna dam få testa allt.. hon gillade det och tyckte det var jätte intressant.. gav henne prislista och så skulle jag ringa henne i morgon..=)
 
 
När hon gick låg snuttan och sov och jag satte mig och tog det lungt i soffan=)
 
hade en lugn och skön dag hemma..=)
 
åt lunch och gosade med snuttan... mös massa..=)
 
vid 16 var Daniel hemma och jag lagade mat.. blev lax med broccoli och morötter.. mums..=)
 
Börjar verkligen kännas på kroppen nu... 
 
skall bli kul att vägas på fredag=)
 
 
Biffen=)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :