Idag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Jag var grymt trött i morse då Daniel åkte vid sju och snuttan vaknade!

Som tur var har jag ju världens bästa dotter som bara låg tyst jämte mig och mös fram tills hon somnade om själv:)

strax efter 9 gick vi upp hade en lugn morgon sen gick vi ut på promenad!

Gick och handlade sen hem och laga mat:)

Köttbullar med broccoli och haricots verts:)

heter det så?? Haha! Vem kan uttala det lixom:)

jaja!

Sen var det träning! Kul! Go träning idag!

Beställde reebook crossfit kläder!

1 par strumpor och 1 tank top!

Satte även upp mig på fotografering på Lördag kl 14!!

Även fast jag har en bit kvar vill jag ändå ta kort på hur långt jag kommit!

Vissa muskler har ju ändå kommit fram:) skall bli kul:)

nä dax att sova!

 

 

Kommentera inlägget här :