Kalas!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Idag har HELA 2 kalas avklarats....

jag var ju hemma först vid halv 2 i natt... helt jävla slut...!!!

Spelningen gick kanon.. vi är nu bokade på¨massa spelningar av denna klubb...=)

KUL. fick grymt bra kritik av alla där.. dom älskade oss.. en tjej tyckte jag skulle erövra världen med min röst... haha=)

ja min röst var helt död efter alla låtar så det var skönt att få komma hem... tjugo över 8 i morse väckte snuttan mig.. fick gått in och hämtat henne.. bytte på henne och gav henne mat och la henne mellan oss.. satte på tvn och låg och mös med henne.. vid 11 sparkade jag upp Daniel så jag fick sova lite till... strax innan 12 gick jag upp.. åt frukost och fixade oss.. och medans vi fixade oss hittade jag en utslagen bäbis i vardagsrummet...=)                                                                                        

lilla godisen...

först på kalas nr 1...

hos Daniels bror...

där blev det smörgåstårta

...och äpplekaka.. jag tog en minibit av dom båda...

 
Efter det kalaset så var det dax för nästa... hos syrran för Ella och Albin...
 
 
där blev det tacos och cheesecake...
majgaaad...!!
Ja tacosen kunde jag ju äta en bra portion av.. men cheesecaken tog jag en minimal bit av..=)
 
 
Oliver och en glad Albin över sina presenter..=)
 
Mammas hamster=)
Första gången i knät hos sin kusin Robin=)
 
Nu när vi kom hem så stensomnade snuttan... såååå trött... och jag och Daniel skall nu se film... skall bara se klart på x-factor..=)
 
 

Kommentera inlägget här :