Lördag!

publicerat i Träning, Viktminskning;

I morse så vaknade ju snuttan redan vid 6...och ville INTE somna om... fy fan!!!      

Ville bara dö av trötthet... Daniel stack ju och jobbade vid halv 9.. och då tvingade jag henne att somna om lite.. så då sov vi till tjugo i 10... gott=)

Upp och äta frukost sen kom svärmor hit och dom 2 gick på en promenad..=)

Jag åkte och tränade.. go träning idag...

1,6 km löpning    

50 turkish get ups (5 kg)

50 knäböj

1,6 km löpning

allt på 32.53 min!

Jag kände mig grymt nöjd för jag var tvåa..!!

             

Sen åkte jag hemåt och mötte svärmor och snuttan så gfick vi upp och svärmor fick en kaffe...

Daniel kom hem och svärmor åkt... jag har fått duschat och ätit lite lunch och Daniel fick stuckit iväg till systemet..

ikväll skall vi på fest i Olofstorp.. men jag är ju nykter och vi har ju Elina med oss.. 

hon sover just nu...

igår jobbade jag ju... var en lugn kväll..

Jag innan jag stack iväg..

var hemma strax innan 2 inatt och stupade i säng...

I morse gick jag ju upp tidigt och vägde mig.. vågen visade på 77,3 kg... gott... 

77,9 var det förra fredagen..=)

- 0,6 kg=)

bjuder på en sexig bild på min snygga baksida.. en från 16 juni och en från igår..

titta bara på axlarna silken skillnad...

GÖÖÖÖTT!!!

Nä.. skall åka och handla nu så hadet!

Kommentera inlägget här :