Otröstlig...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... Lilla snuttan.. Det är inte lätt för henne nu!!

19 veckor gammal och med den största utvecklingen på ingång plus 2 tänder som tittat fram:(

igår kväll när vi åkte till festen skrek hon helt otröstligt från att vi hämta upp svärföräldrarna tills vi var framme och hon kom upp i min famn!

Lilla hjärtat!

 

Hon somnade ju i sin vagn där på festen men strax innan 23 så åkte vi hemåt...

Var sååå trött!

I morse vaknade hon vid sex, fick mat men ville inte somna om hon fick ligga mellan oss medans Daniel sov och jag halvslumra fram till kl 10 då gick vi upp och snuttan började gnälla med en gång!!

Testade allt! Helt slut!

Nu först somnade hon igen och jag vill inget annat än sova jag med!

Daniel har åkt för att hjälpa sin pappa på deras nya tomt och min svärmor kommer hit vid 13 så jag kan få träna!

Boxen är ju stängd då typ hela Crossfit Lerum är uppe i Stockholm på Ceossfit SM!! Inte alls avensjuk!!

Men en intervall runda för att sätta fart på förbränningen!! :)

Ikväll börjar Körslaget och jag kommer sitta bänkad!!

Minnas och vara avensjuk och längta tillbaka!

Roligaste tiden i mitt liv!! :)

 

Kommentera inlägget här :