Spelning!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Sitter i "logen" på klubben och väntar på att det skall ha kommit tillräckligt mycket folk så kör vi sen:)

skall bli kul! Varit bra seg idag!!!

Snuttan vaknade strax innan 9 i morse då fick hon komma in till oss så låg vi och mös alla tre där:)

vid 10 var det upp och äta frukost sen åka och träna! Var par wod idag:)

helt slut åkte jag hem, duschade tog på mig sen kom pappa och hämtade mig vid halv 2 , åkte ut till klubben och soundcheckade!

sleten!!!

Sen vid 16 åkte vi hemåt men jag hoppade av i Allum! Present shopping!

Daniel och snuttan mötte upp mig där så åt vi och handlade sen åkte vi äntligen hem!

Jag stupade i säng och blev väckt av Elina som skrattade och peta på mig!! Goa unge!!!

Upp och sminka sig och ta på sig! 30 min senare var pappa här och vi åkte hit!

Ja det var väl det hela:)

HÅRDROOOOOOOCK!!!!

Kommentera inlägget här :