Träningen....

publicerat i Träning;
... alltså gud vad det är kul att träna.. jag bara älskar`t...!!!
 
Och speciellt när man ser sånna resultat på kroppen...
 
Idag övade vi smala bänkpress...
 
och jag fes och skrek upp ta mig fanemej hela 45 KG!!!
 

jag testade 50 kg men det gick fan INTE!!!!
 
men 45 kg... jajemen!!! Medans dom andra brudarna kämpade med 25-30 kg så fick jag allt upp den=)
 
STOLT HÖNA!
 
Ja efter det så var det ...
 
5 HSPU ( det där med att stå på händer igen , gjorde åter igen med knäna på låda)
 
5 st armhävningar 
 
på minuten i 12 min.. allts¨gör 5 av varje vila tills nästa minut börjar...
 
sen fick vi vila i 10 min sen var det ...
 
10 Kettlebell swing (12 kg)
 
10 Burpees
 
 på minuten i 6 min... 
 
FY FAN!!!
det sista trodde jag att jag skulle dö...
 
jag hann inte ens göra dom på en minut.. haha... ja jag skrek jag... det är det enda som hjälper...=)
 
gott!
 
Hem och ta hand om en gnällig snutta.. lilla vännen... hon går igenom en stor utvecklingsperiod nu...
 
Hon har äntligen somnat och jag har fått duschat...
 
kikar på kristallgalan...
 
=)
 
ha det gott
 
 

Kommentera inlägget här :