Busat...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja idag har det ju varit sånt gott väder... så efter Elinas vila så åkte vi hem till moster Linda...
dom har ju magsjuka där hemma så vi höll oss på utsidan i solen...=)
 
Elina fick busat på studsmattan med kusin Oliver.. gud som hon skrattade.. jag tog en kaffe i solen och njöt...=)
 
Mammas lilla toker=)
 
Surfia..=).. haha=)
Mammas solstråle..=)
Fick även sitta hos moster lite=)
 
Vi tog en lätt promenad där sen åkte jag hem med Elina så fick Daniel ta över och jag åkte och handlade.. sen hem och stekte upp ett tiotal pannkakor..=)
 
Elina åt nästan 3 pannkakor själv.. haha.. märks vems dotter hon är..=)
 
sen var det mys och bus och massa kärlek.. Elina somnade vid 21.. och jag har nu krypit ner..
Imorgon skall snuttan till BVC kl 10.. skall bli kul=)
1-års kontroll...
 

Kommentera inlägget här :