Gårdagens husmöte..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja vi är väl lite besvikna och har tappat hoppet lite här hemma..

Efter träningen igår så åkte jag hem.. vi laga lunch och jag duscha och gjorde mig i ordning.. vi åkte sen till Daniels föräldrar.. lämnade en trött Elina där med Daniels mamma. och tog med oss Daniels pappa..

åkte bort till huset i Knipared och dit kom även pappa och lillsyrran.. pappa fick se huset.. och sen satte vi oss ner..

skulle gå igenom vad han vill lämna kvar..

varpå han släpper bomben att han kanske hittat en annan lägenhet som han hellre vill ha.. uppe på höjden här i Lerum..

den ligger mer naturnära för honom...

jaha.. så skall det bli av nu så får vi antingen sälja våran lägenhet på tu man hand med mäklare och skit och det kan ju ta tid...

eller så tar han ju våran om det nu inte blir nått med den andra lägenheten...

*suck*

vi känner ju att vi orkar ju fan inte ta tag i en säljningsprocess just nu med våran lägenhet... för vi har ingen panik med att flytta... vi kan bo kvar... så mycket lockar det inte...

så vi får helt enkelt avakta och se nu om han tar den andra lägenheten för då backar vi...

det var ju lixom själva grejen att vi skulle göra ett byta...

åhh.. jaja.. då var det väl inte meningen i så fall...

Kommentera inlägget här :