Igår!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Så började vi dagen först vid halv 9..

så gott när hon sover ut ibland..

jag gick upp och bakade kladdkaka med en gång...

det är ju helvete vad det skall vara svårt att få den kladdig..!!!

Jag åt frukost sen så duschade jag och Elina...och åkte sen ner till boxen för att syrran skulle köra 13:5

Thrusters och Chest to bars stod på tavlan.. fy fan!!

jag tycker alltid att hon är grym.. 

efter det så åkte vi systrar till mamma.. jag hade med mig kladdkakan och systrarna köpte med sig sallad till mamma så vi åt lunch där med...

efter en stund där så åkte Elina och jag hem..

nått är det med henne för nu har hostan återkommit och hon är ständigt trött..

Vi fick ett snabbbesök av svärmor och samtidigt kom Daniel hem...

jag åkte och handlade mat då mötet med husägaren blev inställt sen hade vi mys kväll hemma...

Elina tittade på Lets dance med mig och somnade inte förrän närmare kl 22...

galet...

 

Kommentera inlägget här :