Kvällen till ända...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

.. Nu är jag bra trött..

Mycket som hänt hela veckan ..

Full rulle verkligen..

Idag var det upp vid 9..

Frukost och mys sen somnade hjärtat vid halv 11 igen..

Väckte henne vid 12 då vi gick bort och mötte Marie och hennes 2 döttrar vid centrum..

Vi tog en lunch och tjötade en massa..

Sen halv 2 hade Elina tid hos tandläkaren..

Första besöket!

Träffade även på Erik och Åsa från mammagruppen..

Erik fyller år 1 dag efter Elina!

Kul att se dom!

Skall ju ha en träff nästa Tisdag här hos mig!

Kul!

Ja allt såg bra ut och fick bra tips..

Efter det var det hem..

Byta om och ge Elina mat..

Sen åkte vi till syrran för promenad..

Gott..

Att repa förut gick bra.. Nu sitter låtarna.. Lite finslip på det bara:)

Pappa ringde när jag var där och sa att nu finns jag med på Aftonbladets sida.. Galet... Kul!!

Hem och äta kvällis med Elina.. Mys.. Nu skall jag softa sen SOVA!

 

Kommentera inlägget här :