Kvällen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja kl 18 hade vi boka bord för 2 på Källarkrogen i stan..

Innan det åkte vi ju till Daniels föräldrar..

Lämnade Snuttfia där hos sin farfar så körde Daniels mamma in oss!!!

Var ju så sjukt god mat..

Oxfilen var himmelsk!!

Efter en cider på vägen..

En öl i väntan på bordet och 2 glas vin till maten så var jag alldeles lagom..

 

Men eftersom klockan bara var halv 9 på kvällen ville vi ju inte åka hem ännu..

Ett helt gäng från boxen satt på en restaurang inte långt därifrån så vi knalla bort och tog en drink med dom..

Och ett glas rött till.. Räckte för mig..

Vi tackade för oss och gick till Hedén där våran skjuts kom.

En kompis till Daniel körde hem mig sen åkte Daniel vidare till Olofstorp.. Så nu är jag själv..

Halv ont i halsen och halvfull..

Skall bli gott att sova helt själv!!

Aldrig gjort det innan tror jag här i denna lägenhet.. Jaja.. Natti natt!

 

 

Kommentera inlägget här :