Laddar i soffan..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja Gud vad säger man.. Livet tappar mening ibland..

Efter kalaset igår fick jag ett samtal från en lätt upprörd syster som i sin tur fått samtal från mammas assistent om att mamma kollapsat hemma.. Dom väntade på ambulans..

Jag bröt ihop en kort stund, torkade tårarna och kastade mig i bilen..

Hämtade upp syster Marielle och sen Linda och så åkte vi till sjukhuset i Alingsås.. Miljoner tankar och förberedelser...

Men när vi kommer fram hade hon vaknat till men var kraftigt medtagen.. 7 timmar tillbringade vi där uppe brevid mamma... Mamma blev bara mer och mer snurrig och efter mycket om och men fick hon stannat kvar där och vi fick lämnat henne...

Det kändes i både hjärta, själ och mage... Stackars mamma...!!!

Jag var helt psykiskt utmattad efter att sett mamma så dålig och snurrig så jag totalt toksomnade när jag kom hem vid 1 i natt!!

Kul när Elina vaknade 6.20 i morse... Daniel fick gå upp och ta henne.. Fick sovit till 9 i allafall.. Städat och förberett för kalas nr 2 som vi skall ha..

Vi alla 3 tog en promenad upp till Servett för att handla det som tog slut igår..

Elina somnade gott i vagnen.. Nu laddar vi..

Jag med denna...

Elina med lite lek..=)

Väntar på besked om mammas tillstånd och om hon fått kommit hem.. Håller tummarna.. Och sätter upp känslomuren.. Detta klarar vi..

 

 

 

Kommentera inlägget här :