Promenad och fika..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Efter frukost idag så tog vi på oss och tog en promenad upp till syrran för att mata katterna..

Syrran är och åker skidor med familjen så jag är kattvakt fram till Torsdag..

Efter det så gick Daniel hem och jag och Elina gick vidare upp till Lidl.. Elina sov så gott i vagnen..

hittade detta käcka på Lidl..

en form med lock..

var ju tvungen att baka då när jag väl kom hem...

blev en vetekaka..

med fullkornsmjöl..

lite torr och tråkig men rätt go och enkel..

Nu har vi ätit..

Elina sover för 3 gången idag...

ja hon vaknade ju redan vid 6 i morse.. kul lixom.. men detta med att ställa fram klockan gör ju en förvirrad..

jag var så jäkla trött.. så vid 7 fick Daniel gå och lägga henne igen.. hon somnade ju och Daniel gick upp så jag somnade om.. på typ 2 sek.. vaknade tjugo över 9 nästa gång...

då hade Elina oxå vaknat och låg och "snacka" inne hos sig..

Gud så skönt att få sova.. det behövde verkligen jag...

är inne på min 2 kopp kaffe för dagen.. och det är bara magen som reagerar på skiten..

jävla vår.. den klubbar mig fullständigt...

nu skall jag njuta i soffan lite sen svida om för träning kl 18.. GOTT!!

Kommentera inlägget här :