Storhandling!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja idag efter Elinas vila och lunch så åkte vi och storhandlade..

Tänkte först åka till IKEA .. Men jag pallade fan inte.. Blev RUSTA och sen Willys i Partille istället..

Blev ju kanon det med.. Hittade nästan allt..

Fick tag på klaffstolar till kalaset och en låda på hjul till skruttan.. Som jag la alla hennes leksaker i..

Sen kämpade jag med att ta in bordet från balkongen in till vardagsrummet och hittade en duk på Rusta att ha på..

Blev så bra så men fan vad jag slitit..

2 kassar mat.. 2 blöjpaket.. Kakor till kalaset.. 6 st klaffstolar.. Unge.. Väska.. Jag har då fått motion..

Mindre roligt under handlingen var att få samtal från syster om att mamma blivit sämre och fått åka in till sjukhuset... FAN.. Mådde man skit igen.. Lilla stackars mamma.. Vi hade tänkt att åka upp men då fick vi veta att hon snart skulle åka hem igen , Marielle och barnen plus pappa kom då förbi här så länge för att säga Grattis till Elina.. Fika lite och sen åkte jag ner till boxen för att lämna Robin och Bella där.. Linda var även där och vi inväntade på att Mamma skulle komma hem.. Vid åtta först skulle hon få komna hem så då bestämde jag mig för att åka hem istället.. Körde då hem Robin och Bella hit igen då Bellas mamma bor mitt över mig..

Nu färgar jag håret och skall äta lite..

               

Tror det är fler tänder eller utveckling på G hos Elina.. Gnälligt och sover oroligt.. Lilla snuttan..

 

 

 

Kommentera inlägget här :