Blandade känslor...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

.. Nu när man lämnat Elina ensam på dagis för första gången..

Känns både skönt och lite konstigt.. Mammas älskade lilla tjej..

Var ju med en halvtimma nu sen så åkte vi båda därifrån..

Hon brydde sig inte mycket om oss när vi var där.. Och gnällde bara lite nu när vi gick men det gick snabbt över.. Jag fick visa mig stark och sa hej då, vinkade och pussade henne och så gick vi.. Snabbt och enkelt..

Men klart det känns lite i hjärtat.. men detta är såååå nyttigt!!

Nu har jag 1 timma här hemma då jag kan ta det lungt på.. vila lite.. slappa lite.. äta lite mer sen kör Daniel mig till jobbet strax innan 11.. sen vid 13 återvänder han till dagiset och är med sista timmen...

Hoppas innerligt att det skall gå bra men det tror jag allt.. dom verkar så himla gulliga...

Elina vaknade redan vid 7 i morse .. hon gnällde lite men var ju trött och ville sova vidare...

halv 8 gick jag upp först.. 

rätt trött nu...

skall ju orka jobba...

sover ju lite halv piss om nätterna fortfarande.. skit störande...

undrar om det har att göra med inskolningen.. att jag oroar mig omedvetet..??

Jaja..

imorgon kanske jag har semester...

skall se på jobbet sen..

är dölungt.. inget att göra...

vilket bara gör en slapp...

Sen har vi mängder att fixa inför festen i boxen på Lördag...

Kommer bli grymt kul..

efter jobbet idag åker jag till farbror för att öva på att sjunga en låt på Lördag...

vet inte ännu om jag vågar då både Anders och en annan artist kommer dit för att uppträda..

skall jag då.. B-sångerskan oxå ställa upp på att sjunga... PINSAMT!!!!

Skall testa och låter det bra så gör jag det annars skiter jag i det...

Jag är ju så jävla självkritisk!!!!

Nä.. äta frukt.. lägga sig på soffan.. och ta det lungt en stund...

 

Kommentera inlägget här :