En riktig bakis dag..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja Gud en sån slapp dag..

Vaknade vid 10 och håret stod åt alla håll..

Vi gick hem mitt i natten.. Lagom onyktra i ösregn.. Var som en dränkt katt..

Bara att bita ihop.. Upp och hoppa.

Elina anlände vid 11..

Kl 12 hämtade vi släpet och åkte till boxen ..

Denna gången var vi betydligt fler som hjälpte till att bära stolar och bord.. Till jobbet och lämna.. Gick ju som på räls..

Efter det var det obligatorisk bakis pizza med systrarna på Capri... Urk..

Efter det åkte och och handlade för veckan.. Hem.. Duscha och inta sängen..

Sleten..

Hann slumra till lite..

Elina kom sen in nyvaken och gosade med oss..

 

Jag kom dock på att jag missat handla några grejer så jag och Elina tog en promenad upp till servett..

Hem och göra matlåda till mig och Daniel.. Imorgon jobbar vi båda och Elina är på dagis från 10:30- 16-30... Jag hoppas innerligt att det skall gå bra!!

Nu skall jag sova!!

Inlägg om gårdagen får komma senare... Var en helt grym dag!!

 

 

 

Kommentera inlägget här :