En sån dag..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Göta Petter så trött..

Kommer klubba kudden inom några minuter nu bara..

Hållt i gång hela dan!!

Upp innan 8 för att göra i ordning oss och köra lillfia till förskolan.. Idag var det bara att lämna och sen åka.. Inga problem alls.. Gud så skönt..

Strax efter 9 hämtade vi upp coach Anna.. Åkte sen till jobbet dit Linda och Henke kom sen.. Dax att bära stolar och bord..

Vart ju genom svett..

Åkte till boxen och lämnade allt och sen åkte vi till våra stationer där vi skall stå imorgon och riggade lite..

Sen mot systemet.. Handla och sen hem..

Äta lunch sen kom Linda och hämtade mig och så åkte vi in till stan för hon skulle kolla synen angående laseroperation..

Jag drack kaffe och hade det gott så länge:) efter det var det hem för att packa ihop och åka och träna.. Elina följde med en stund sen kom Daniels mamma och hämtade henne för att åka och köpa skor till henne..

Grymt söta:)

efter träningen fick vi stannat kvar och ställt i ordning bord och fixat för morgondagen.. Strax innan åtta kom vi iväg först.. Elina var bra trött..

Beställde mat så åkte jag hem med henne.. Var välling och somnade med en gång.. Jag har nu förberett för imorgon.. Målat tånaglar..

Blåslagna knän från utfallssteg på asfalt..=)

Förberett lunch och packat lite.. Gud en sån dag.. Men skall bli kul:)

natti natt

 

 

Kommentera inlägget här :