Fredag och lönedag!

publicerat i Shopping;

Ja kalla mig lite galen men ärligt.. Can u blaime me??? Woop woop första lönerna som vi båda får på över ett år är det konstigt att fröken spendera kommer fram i mig.. Handlat grejer jag velat köpa så himla längeb och som jag behöver!!! Så gott! Så fort Daniel kom innanför dörren här förut vid 17 gav jag honom Elina och så åkte jag!!! Friiii!!!! Mot Rusta.. Köpte kuddar och skohorn.. Sen Allum.. Underkläder och hoodväst på HM.. Sen blev det en jacka till snuttan och Lego till henne då jag inte kunnat köpa nått sånt till henne.. Åh så härligt!!! Köpte med mat från Subway och åkte sen hem.. Vi har ätit och jag försöker hjälpa snuttan att andas.. Nässugen och koksaltet används flitigt!! Nu skall jag njuta av en ledig fredag..

Kommentera inlägget här :