Helsingborg=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Gud en sån fin stad...
förälskad... silken strand...
 fan vad lyxigt varför har inte Göteborg det så fint för...=(
Var mer död än levande när kl ringde i morse... fy fan... jag orkade verkligen inte gå upp.. men kvart i 7 fick jag dra upp mig ur sängen... det var duracell kanin med en gång.. koka ägg.. skära sallad.. packa ner handdukar..
packa matsäck...
 
Daniel fick väcka Elina och klä henne...
 
Halv 8 var vi iväg.. mötte upp Linda och dom så åkte vi neråt...
 
2 trötta tjejer...
vi hade lite problem att hitta dit.. så vi missade första heatet då tjejerna körde.. men fick se pojkarna och tjejernas 2 andra heat.. så grymma!!!
Anna och Patricia hamnade på en 3 plats.. Marielle och Anneli på 4 plats och Tina och Idah på 5 plats.. grymt jobbat=)
Visar lite bilder från dagen=)
 
En härlig dag på stranden.. men sen kom regnet och då flydde vi.. men hann se alla heat..=)
 
Var var efter 20 innan vi var hemma..
då var det packa upp allt.. få Elina duschad och så välling och sängen...
Jag har färgat håret och ätit gurka och äpple med dipp.. gött..=)
Nu sängen=)
dötrött...
 
 

Kommentera inlägget här :