Soffläge...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

.. Med ett glas bubbelvatten slappar jag framför tvn...

Längtar som en tok till Måndag då nytt avsnitt av True Blood kommer ut!!

Jag fullkomligt älskar den serien!!!

Elina sover och jag skall själv lägga mig snart..

Jobbat 7-13 idag..

Hem och äta lunch sen la jag mig och vila var så trött så jag stod typ och sov..

(sover så jävla illa på nätterna numera)

Daniel ville komma in och väcka mig efter en stund men jag typ grät av trötthet då att jag ville sova mer så det fick jag göra..

Halv 4 vaknade jag först..

Upp och gosa och ge hjärtat mat..

Sen svidade vi om alla 3 och mötte Daniels pappa på parkeringen..

Han ville kika på Daniels nya firmabil.. Han hade även en present till Elina.. En eldriven rosa fyrhjuling.. Haha!!

Vi fick lägga den i Daniels firmabil så länge så får Daniel låta Elina provköra den imorgon! :)

nä nu skall jag pissa och gå och lägga mig..

Blir jobb, sova, träning och jobb igen i morgon!!

På lördag skall vi till Helsingborg.. Marielle skall tävla i en beach Crossfit tävling.. Grymt.. Sola och bada och se på när dom tävlar!! Skall bli kul!!

Natti natt

Slappis=)

mitt ben ser rätt långt ut=)

Kommentera inlägget här :