Träningsbrist!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Detta är verkligen katastrof nu.. Inte fick jag tränat idag heller..

En stund efter frukost på jobbet idag så började jag få ont i kroppen.. Lederna och ryggen och magen och huvudet.. Det bara värkte.. Ville bara hem..

Jag orkade inte ens äta lunch.. Tog ett äpple och gick och la mig..

Men hinner ju aldrig riktigt somna då jag måste iväg och hämta skruttan..

Vi åkte och handlade nya nappar snabbt då hon slarvat bort alla på dagis sen så var det hem och bara ta det lungt..

Tog en Alvedon men den hjälpte verkligen inte..

Mådde skit så jag fick avboka mig..

Strax efter 16 kom en snorig Daniel hem även han fick avbokat sitt pass..

Fick lagat mat.. Hederlig ärtsoppa med fläskpannkaka.. Mums..

Elina somnade redan innan sju och jag har fått duschat..

Ångest för att jag nu inte tränat på 9 dar... En löptur i Lördags och promenad i Tisdags räknas inte.. Usch jag hoppas inte jag blir sjuk nu.. :( skall ju till Liseberg på Söndag:)

Kommentera inlägget här :