Dax att sova..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Idag har jag inte varit häftig.. Rödsprängda ögon och risigt hår.. Har tatt mig igenom dagen rätt bra ändå.. Och en lång promenad med syster Marielle blev det oxå.. Skönt!! Ont i fötterna från i lördags och bokar jag inte en fotvårdstid snarast kommer jag snart inte kunna gå alls.. Aj aj aj aj!! Elina somnade här bredvid mig i sängen för en liten stund sen.. Snuttan har varit dålig i magen idag med.. Men skickade henne till dagis och sa som det va och skulle det bli värre fick dom ringa efter mig men det verkar ju ga gått bra.. Inre baksat nått under kvällen.. Håller vi tummarna.. Verkar istället som att jag fått en släng av det.. Efter promenaden fick jag rusat upp på toa.. Shit!! Milt sagt!! Fy fan.. Hel knepig i magen.. Skulle gått på ett möte idag angående vårta stambyten som skall ske här hemma men jag orkade verkligen inte.. I morgon skall jag försöka träna på open kl 18.. Inte varit där på en vecka och det känns som jag bara blir fetare och fetare.. 

Usch! Igår kväll så myste vi till det med adventsfikat.. Så gott med hembakta lussekatter.. 

Nä nu dör jag av trötthet!! 

Kommentera inlägget här :