Alla <3 -dag:)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja vi har tillbringat dagen med syrran Marielle och hennes barn Ella och Albin..

Åkte först och handlade på Lidl sen upp till dom så tog vi en promenad ner till Aludden och fika lite.. 

                                                                  Snuttan i vagnen..=)

 

Sen hem till dom för att få med oss mer leksaker och även en kasse skor:)

Ja sen åkte vi hem lagom till Daniel kom hem..

Han fick sina saker från mig och Elina..

En lunch bag, fickpunta och en snusdosa=)

Sen började vi med maten..

Blev riktigt gott...

Sprödbakad torsk med kokt potatis och räkröra...

Inte speciellt hälsosamt och nyttigt men det skiter vi i idag=)

Min alla hjärtans dag present var att han hjälpt mig färga håret plus en fotmassage som väntar.. Chokladmoussen står i kylen..

Elina skall somna och jag skall duscha ut färgen i håret..

 

 

 

Kommentera inlägget här :