Denna dag..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

.. Så startade vi med att vakna 8, gå upp kl 9 , vara utanför dörren vid 11 och gå bort till banken...

Hade tömt våra spargrisar här hemma och ville öppna konto för Elina!

Tydligen måste båda föräldrarna vara med.. Typiskt..

Fick sätta in Elinas pengar på ett konto jag inte använder så länge..

Efter det tog vi en runda i Lerum för att Elina skulle sova...

Då ringde Svärmor som skulle vara barnvakt åt 2 av Elinas kusiner under dan så hon ville komma förbi så kunde vi gå ner och mata fåglarna igen..=) Självklart...

Jag åkte och handlade blöjor och välling snabbt sen kom dom..=)

Älskade snuttan blev tårögd av kylan och solen!

Här matas det=)

Finaste hjärtat var så glad av att se alla fåglar=)

Många var dom=)

Efter det så gick vi förbi lekplatsen så branen fick gungat och lekt lite sen gick vi hemåt... kallt ute!!

Tog en kaffe och sen så åkte dom..

 jag lagade då mat.. och efter det så blev det en löpar runda.. =)

Blev bara lite drygt... 45 min springtur.. min Runkeeper är helt cp.. litar inte på den.. men tror jag sprang runt 6 km.. den sa 8.. men jag tror den inte...

Känt mig ledsen och deprimerad av olika anledningar idag... 

lipig..

fick svaret på varför när jag kom tillbaka..

japp.. lingonveckan..

blir alltid galet känslig då.. haha

jaja.. nä Elina har gjort en sån där rolig..

bara-sovit-en-gång-idag-så-somnade-tidigt-men-vaknade-nu-igen-och-tänker-vara-vaken-till-22!!!!

 

GAAAAAAAHH!!

Kommentera inlägget här :