Denna Lördag..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... Slog vi upp ögonen redan kl 8..

Ja Daniel stack ju och jobba vid 7 i morse.. så jag fick snällt gå upp och ta henne strax efter kl 8 i morse.. så jäkla trött ..

var hemma hyfsat tidigt igår ändå.. strax innan kl 2 på natten..lugn kväll på jobbet.. men så trött ändå i morse... 

snuttan fick leka och kolla på tv medans mamma fick vilat ögonen lite till...

Ja vid 10 var det upp och äta frukost.. så jäkla hungrig!!!

Sen lägga sig i sängen en stund till.. Elina somnade och sov till typ 13.. då var det lunch sen åkte vi till Syrran Linda.. Hennes son Robin och hans flickvän åkte med mig då hans flickvän bor mitt emot mig..

Jag och Linda gick ut på en härlig frisk skogspromenad...

Elina stannade kvar hemma hos syrran med hennes dotter Denise och Robin och hans flickvän..

Kom hem då hade hon turkosa naglar på tårna.. haha.. skruttan=)

Stannade där en stund sen åkte vi hemåt strax efter kl 16..

åkte och handlade först..

sen hem.. bakade och lagade mat.. Daniel var hemma runt 18.. då fick han ta Elina och jag kunde göra klart allt..

En öl till maten satt som en smäck..

Provsmak av kakorna till kaffet blev det med.. så nu har jag syndat tillräckligt idag..

Är det lördag så e det!

Egentligen skulle vi ha varit ute och ätit idag men tyvärr ekar ju kassan mer än vanligt denna månad så tyvärr fick vi tackat nej..=(

Suger.. vi har inte haft råd att göra ett skit denna månad.. jag har jobbat varje helg.. och så oxå Daniel för att vi behöver få in så jäkla mycket pengar som möjligt...=(

ja.. nä.. det var allt för idag.. imorgon är det besöka mamma och träna sen åka förbi Svärföräldrarna som ville bjuda på middag.. GOTT!

Kommentera inlägget här :