Hemma och laddar...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Trots smärtan i min mun sitter jag i soffan och njuter... Elina äter fullkorns kex och jag dricker ett glas cola zero..

vi lunchade på Torarica förut..

Maten är verkligen skit där.. men på nått sätt är upplägget så himla bra där ändå.. plus att det är stort.. och det är buffe.. och stor salladsbuffe..

så det är ändå värt det=)

Vet inte om ni har koll på det men idag startade bokrean.. så jag var inne på Bokia förut.. hittade lite böcker.. och då jag har folk i min närhet som snart fyller år så inhandlades det lite..=)

Det silvriga är till Daniel..=)

han fyller inte år.. men bara för att jag älskar han..=) som jag så fint har skrivit på paketet..=)

Blev en sväng förbi lekplatsen i solen förut med.. så härligt med sol..!

Nu är vi i allafall hemma.. jag skall snart laga mat.. blir storkok av köttfärssås till Daniel att ha som matlådor i veckan..

Ikväll kl 18 skall jag träna.. sen kl 20 är det Daniel tur.. =)

 

Kommentera inlägget här :