Övergiven/vilodag=uttråkad!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja fy fan vad tråkigt jag haft ikväll...

Daniel var bara hemma, bytte om slängde i sig mat tog matsäcken och kaffet jag fixat till han, pussade oss och åkte igen...kul!

Han och hans bror skulle åka upp till Norrland för att hämta hem en fyrhjuling...

Han kommer hem först imorgon kväll och då jobbar jag...

Ja så jag och Elina har myst ihop..

Hon somnade som vanligt en liten stund på mig där vid 17...

Sen så har vi lekt, övat och gosat...

Nu blev jag både hungrig och uttråkad så jag bakade fullkornsscones:)

Nam Nam!!

Det och te ligger i magen...

Nattat Elina men hon har inte riktigt somnat ännu..

Skall njuta av kvällen sen lägga mig..

Imorgon måste jag hitta på nått... Dör vad tråkigt jag har...

Har tagit hand om blommorna här hemma och rensat i Daniels kalsong och strump låda... Det säger väl allt!!!

Majgaad!!

 

 

Kommentera inlägget här :