Presentköp..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

.. Idag så gick jag och Elina ut på en promenad...

Den blev dock inte så lång..

Kom på att jag måste hem och laga lunch...

Elina fick sova i vagnen så länge...=) 

Kom upp till "Ljuva hem" och "Servett" ...

Hittade i allafall present till svärmor då hon fyller år på Fredag...

Sen köpte jag färg till håret.. Imorgon lägger jag i det:)

Vi får väl se hur det blir... kikat på youtube för att lära mig.. haha=)

Ikväll kl 19 skall jag träna.. skall bli så jäkla gott så jag inte tränat sen i Lördags...

Daniel jobbar över idag med men lovade att vara hemma senast 18.30..

Nu vilar jag och Elina i sängen.. gott...

Hade precis Martina på besök.. hon blev ju 2.barns mamma nu i Januari... så hon skulle hämta en bärsele...

Hon fick även lite blöjor som Elina vuxit ur..=) Plus en väska till sin dotter Ellie... hade en över...=)

nä.. vila lite sen äta Apelsin.. namnam!

Kommentera inlägget här :