Denna härliga söndag..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

.. Har innehållt det bästa... Mys.. Träning och sen god mat!!

Vi började dagen kl 8.. då vaknade lillfia och eftersom jag somnade redan vid 21 igår kväll så fick jag ju bara acceptera det. upp och ta in henne till oss,..

11 timmars sömn är rätt okej.. haha

vi låg och mös i sängen... sen var det upp och äta frukost...

Fiberhavregrynsgröt med blåbärsproteinpulver och skivad banan med kanel.. det var röööövans gortt..=)

Nam nam.. sen var det lägga Elina igen efter städning, och några maskintvätt så la jag och Daniel oss i sängen och hyrde "Snabba cash 2"

Tyckte den var grym medans många sagt att den var skit...

efter det var det svida om för träning.. kl 13 var det dax.. och det var 3-mans wod idag så vi 2 systrar körde... gott...=)Den var dubbelt så lång förut men dom halverade det lagom till vi körde...=)

efter träningen var det lite tjöt i boxen sen så åkte jag hemåt... 

duschade och gosade med snuttan.. sen så gick vi ut på en promenad med lillfia.. men fan vad kallt det va.. mötte upp svärföräldrarna på "New York" restaurang.. nam nam..

Blev plankstek med kyckling... satans gott...var helmysigt.. lite vin till maten och kaffe till efterätt...

Snuttan=)

Ville smaka öl.. haha

Ja.. vid halv 8 gick vi hemåt.. skönt att bara kunna gå hem.. byta om på henne och ge henne välling sen bums i säng...

Nu sitter jag i sängen.. lovat Daniel en massage.. så får väl ställa upp..

sen sova..=)

Kommentera inlägget här :